Subject: RE: Välja ja Kodara tänav uputus
From: "Timo Andreson" <[email-masked]>
To: RS Haldus Invest OÜ <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Geir Peep" <[email-masked]>, "Hannes Toodu | MURULA" <[email-masked]>, "Transpordiameti klienditugi" <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Genert Karu" <[email-masked]>
Date: Fri, 20 Dec 2024 12:03:58 +0200

Tere,

Moller Auto Pärnu OÜ kinnistusel on juurdepääs ülimalt ohtlikuks muutunud. 
Kahjuks ei ole probleemi lahendamiseks midagi erilist ette võetud.

28.11.2024 edastasime info ning probleem ei ole lahendatud ja hakkame 
koostama kahjunõude eelarvestust.

16.03.2023 oleme ka eelnevalt probleemile viidanud elektroonsel kujul.

Lisasin veel ka pildi Savi tn asuvast probleemist – alumine pilt punkt 5. 
Sadevesi liigub ainult ühes suunas.

20.12.2024 pildid olukorrast manuses.

Punkt 1 ja punkt 2 endiselt probleemsed.

Lugupidamisega,

Timo Andreson

Esinduse juhataja / Managing director

+372 51 18 977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Välja 3

80010 Pärnu, Estonia

+372 51 18 977

mollerauto.ee

From: RS Haldus Invest OÜ <[email-masked]>
Sent: Monday, December 16, 2024 2:55 PM
To: Timo Andreson <[email-masked]>; [email-masked]; 
[email-masked]
Cc: Geir Peep <[email-masked]>; Hannes Toodu | MURULA 
<[email-masked]>
Subject: Re: Välja ja Kodara tänav uputus

Tere! Palun pöörduda Pärnu Vee või vastava munitsipaalasutuse poole, kes 
selle eest vastutavad. Lugupidamisega Raivo Sala RS Haldus Invest OÜ Rüütli 
tn 14 // Nikolai tn 7 Pärnu linn, 80010 tel +372 516 3271 Saatja: Timo 
Andreson <Timo. Andreson@ moller. ee>

Tere!

Palun pöörduda Pärnu Vee või vastava munitsipaalasutuse poole, kes selle 
eest vastutavad.

Lugupidamisega

Raivo Sala

RS Haldus Invest OÜ

Rüütli tn 14 // Nikolai tn 7

Pärnu linn, 80010

tel +372 516 3271

  _____

Saatja: Timo Andreson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Saatmisaeg: esmaspäev, detsember 16, 2024 2:48:53 PM
Adressaat:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>;  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Koopia: Geir Peep < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Hannes 
Toodu | MURULA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Teema: RE: Välja ja Kodara tänav uputus

Tere,

Probleemsed punktid 1 ja 2 on endiselt lahendamata.

Täna oli juba kriitiline piir ületatud ning vesi taaskord ujutas meie 
krunti. Õnneks maapind täna veel suutis selle koguse vastu võtta aga olukord 
taaskord kriitilisel piiril.

Lugupidamisega,

Timo Andreson

Esinduse juhataja / Managing director

+372 51 18 977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Välja 3

80010 Pärnu, Estonia

+372 51 18 977

mollerauto.ee

From: Timo Andreson
Sent: Thursday, November 28, 2024 12:22 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]; 
<mailto:[email-masked]> 
[email-masked];  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]
Cc: Geir Peep < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Hannes 
Toodu | MURULA < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Välja ja Kodara tänav uputus

Tere,

Oleme kolleegidega kõik äravoolu truubid läbi vaadanud ning tuvastanud 
selged probleemsed kohad. Kelle vastutusalasse need jäävad on iseasi 
küsimus. Hetkel lisasin kirja saajate nimekirja: Transpordiameti, Pärnu 
linnavalitsuse, Kodara tn.7 kinnistu haldaja, Välja tn. 3 kinnistu haldaja 
ning Moller Auto Pärnu OÜ advokaadi. Tulevikus esitame probleemi korral 
kahjunõude.

Punkt 1) Pildid lisatud nimetusega Ehitajate Tee. Seal on äravoolu truub 
muda täis ning vesi ei liigu ja seisab!

Punkt 2) Pildid lisatud AQ Components Kodara nimega. Antud punktis vesi 
seisab ning on peamine põhjus miks toimuvad üleujutused Välja tänaval!

Punkt 3) Pildid lisatud AQ Components Kodara nimega. Vesi mis punktis 2 
edasi ei liigu on surutud punkti 3. Sealt edasi ei toimi mingit äravoolu 
vaid liigub edasi Välja tänava suunas.

Punkt 4) Vesi seisab ning äravoolu ei toimu.

Punkt 5) Pildid lisatud Savi tn. Julgen väita, et ka antud kraav vajab 
puhastamist.

Punkt 6) Pildid lisatud Lasketiir. Sealt on juhitud suur kogus vett tiigist 
suunaga Ehitajate tee. Punktis 1 ja 2 on SELGE ummistus truubides ning meie 
kinnistu ümber puudub äravool mille tagajärjel tekib üleujutus Välja 
tänaval.

Antud mure esines ka juba märts 2023. Oleme omalt poolt teinud kõik et 
tuvastada probleemsed kohad. Siit edasi esitame kahjunõude kui peaks 
analoogne olukord uuesti tekkima.

Lugupidamisega,

Timo Andreson

Esinduse juhataja / Managing director

+372 51 18 977

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Välja 3

80010 Pärnu, Estonia

+372 51 18 977

mollerauto.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.